På dåligt humör

Nu är jag på väldigt dåligt humör. Jag är arg och ledsen. Carro piggade upp mig lite iallafall med "Tyskarna från Lund - Kniven, gaffeln, skeden," och "Vikingarna - Moskva"! Tack carrrsoo.

Skälen till att jag inte ska börja plugga efter skolan:
1. Jag är så skoltrött så jag ska elda upp böckerna på studenten!
2. Jag vill tjäna pengar och slappa.
3. Jag vill handla en massa kläder, skor, väskor M.M
Men för att kunna handla måste jag ju tyvärr jobba hehe

Denna ska jag köpa för min första lön!: En Louis Vuitton Speedy, I LOVE <3
          image68

Har nydligen köpt mig en gant-väska. Dom andra tyckte den va ful men jag gillar den. Det är en bag som är brun och vinröd-randig. Finns ju finare såklart men det är sjukt bra att ha, hehe ska packa i den till vår Sthlm-weekend! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0