mysmyyssss

Myser med filt i sängen samtidigt som jag bloggar och lyssnar på greeeat musik!
Just nuär det omröstning om vilken som är Sveriges bästa modeblogg. Jag har varit inne på alla de nominerades bloggar och det är ju fan ingen snack om saken, klart att det är Elin Kling!!! Herregud, dom andra va sjuukt tråkiga. Elins har den bästa layouten, hon skriver på ett roligt och intressant sätt och hon överskriver inte. Den är också väldigt lättsam och inte alls jobbigt djup som vissa av de andras var. Nä, jag röstar klart på Elin Kling!!

Föressten, min kära pappa ska försöka fixa biljett till mig till Copenhagen Fashion Week. Skulle va sjukt coolt eftersom att det är stängda visningar!



meeehhh va fan det går inte att lägga in bilder :(

jeje guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0