mmmm

idag åt vi god mat hemma! vi åt lax, det är gott....sen åt vi semlor, mmmmmm det va också gott men onyttigt. gymmet får besök av mig imorgon!
yeees, imorgon är det min sista massagelektion! daaamn vad tiden har gått snabbt! haha idag missade jag sista svenska lektionen :D men ändå lite synd.

imorgon ska jag nog åka till pappas jobb. måste bort från stp o lund nån timma,

dagens i-landsproblem: Vad ska jag ha på mig i morgon? har ingen aning men måste bestämma mig NUUUU. orkar inte imorgon.



bluuuu detta blev ett jobbigt inlägg. är väldigt fundersam idag.




image86

snart har hela klassen dom här bilderna. detta va den enda som fanns på min pappiis data

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0