KLOCKRENT

Klockrent är det mest klockrena ordet för att beskriva gårdagskvällen! först va jag hos carro, ida och sofia va också där. sen stack vi till papaya där det först inte va så mycket folk. carro är en riktig snygging (men det har jag ju vetat länge) och hon får utdelning för det också hehe
några killar tjatade på oss att vi skulle hänga med till kulturen. så stack vi dit men där va sjukt tråkigt och nu jag precis på att jag inte kommer ihåg vad som hände efter det. men jag träffade johanna så gick vi till tapatio. sen gick vi tillbaka till kulturen igen av nån jäkla anledning...tillslut bestämde vi oss för att åka till malmö men carro stack hem.
johanna hade fått 200 spänn av en kille. så kom vi fram till att vi behövde 100 till för att kunna klara oss. då går jag fram till en kille och ber lite snällt om 100 kronor för att annars kommer inte jag hem. haha så han går och tar ut hundra spänn där ja katchiiing!
vi tar sista tåget till malmö och vi går till crown. så när vi sitter där inne så tycker johanna att det ser lite fattigt ut utan nån dricka. hon går och dansar för att jag ska sitta och se ensam ut. då kommer det fram en kille och så fick man en fin drink där ja!! fan va lyckat asså!

så igår kom jag fram till att carro inte är farlig, som jag trodde i ettan utan helt underbar och jätterolig, kära lilla carro.
...och att jag och johanna ska träffas mer helt enkelt, tänk att vi va bästisar när vi va små hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0