Jaaa!...och nej.

Jag börjar med det dåliga..Elin Kling ska sluta blogga på Stureplan. Tycker det är ganska tråkigt. Hon ska iof inte sluta blogga helt, så det är ju bra iallafall. Elin Klings blogg - veeerkligen me likey. Det va Emma som introducerade mig för den :P

Och nu till det som är bra! :D Att det ska börja sändas ett modeprogram på svt, med två lektorer från Beckmans, spännande spännande! Kommer inte riktigt ihåg när, men det va nu i vår! Yeeeah fler sånna program..!

Ska skaffa mig en Shoppingguide om Stockholm faktiskt. Det kan va bra att ha när vi ska dit. Finns på Copehagen Design Center. Där finns det guider för typ alla storstäder i Europa! Perfekt, ska nog köpa en som vi kan ha i Prag också!


Ett utav mina nästa stora inköp:
Dom e sjukligt snygga, fast jag vill ha med lite mer guld. Annars är dom perfekta. Är på rea nu på Burberrys hemsida men jag har inte råd just nu...
image83

ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

hon ska blogga på kanal5

2008-01-15 @ 15:27:32
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0