en väldigt bra lördag

hehe vaknar halv tolv på lördagsförmiddagen av att bim ringer. vi hade bestämt att vi skulle träffas tolv men eftersom att jag va ute på fredagskvällen så blev det lite senare än tänkt. ungefär vid fyra va jag inne i bims gamla lägenhet för att fota. hon hade fixat en spotlight också så att det skulle bli ännu bättre. carro kom efter ett tag. vi sminkade oss lite, eller ja ganska mycket faktiskt. sen fotade vi ett tag men sen blev vi hungriga. carro och bim åt på coffee break och jag köpte pizza, som vi tog med hem till carro.
Sen kom sandra och sarah. vi skulle kolla på film men vi kom inte fram till nånting. alla utom carro ville se ciao bella. carro ville såklart se dude weres my car :P
vi gick o köpte godis, kom då också fram till att vi ville se hata göteborg. haha den va så sjukt bra (men ändå jäklligt dålig). jag ska lätt ladda ner den hehe
idag har jag inte gjort ett skit. gick upp kl 3, kollade på sverige-slovakien, ätit och nu datan...


FÖRESSTEN hehe jag ska hjälpa bim att sy hennes balklänning..haha de kommer bli sjukt kul att se hur det kommer sluta

ÄLSKLING!!! DEN VILL VERKLIGEN GIFTA SIG MED MIG INOM EN SNAR FRAMTID..
image89 



Kolla på lördagens bilder här :) hon e duktig den lilla bimsan
http://hagnestabim.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0