emma and the city

idag träffade jag emma i stan. vi gick runt och kollade lite men sen blev vi hungriga. vi gick till det stället där dom börjat sälja kinamat men det va slut, antagligen för att det kostar 25 spänn hehe
så då bestämde vi oss för att åka till malmö o käka, för jag har varit sugen på kinamat sen i november...det va riktigt gott, men nu mår jag bara illa :P
vi gick i några affärer i malmö men inte så många för ingen av oss har speciellt mycket pengar för tillfället.
vi hittade däremot lite grejer på zara, jag köpte ett linne och ett skärp. hahaha emma tyckte jag såg ut som en ryttare med skärpet och mitt långa hår.
emma hittade ett par sjukt snygga skor men hon ska kanske köpa dem senare.

sen åkte vi hem och nu sitter jag och datanördar mig. mmmmm myysss jag laddar ned topmodel och entourage. det ska jag kolla på ikväll!!! :D

söt bild på emma.
image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0