de e helt crazy asså hehehehe

hehe igår vade sjukt ball att va ute! de va jag,carro, alexandra, hanna och elise. som vanligt kom jag försent till hanna. asså dom borde ljuga för mig om när vi ska träffas så jag kan komma i tid :P vi gick till papaya som det va bestämt. de va sjukt mkt folk och de va många som inte fick komma in för de va så fullt. men vi fick komma in efter en stund. hehehe där va sjukt många snyggingar, var fan har dom hållt hus!?! jaja vi blev bjuda på lite drinkar så de va najs. ja ska lätt gå dit varje fredag jag e ute! sen drog vi till herkules. när vi väl e där inne hittar jag inte mitt pass. vi ringer till typ värden på papaya och frågar om dom har sett det. sån tu är så har dom det. mitt kort låg i passet så de va en jäkla tur. tur i oturen, som emma sa idag :P herregud jag ska först och främst skaffa mig ett leg så om jag nu skulle tappa bort det så är det inte lika dyrt att skaffa ett nytt, som det är med ett pass. sen ska jag fixa nån hållare så ska jag ha det i ett nyckelband så jag inte tappar bort det! haha jag har liksom tappat det två gånger nu, på herkules sist. INTE BRA!
sen fick jag för mig att jag skulle byta skor. men när jag hämtat ut väskan och kollar i den så är inte skorna där. pallar inte va kvar på herkules så jag går bort till papaya för att se ifall jag tappat skorna på vägen. jag va helt säker på att jag hade tagit med dem. mina höga skor gör så fruktansvärt ont så jag tar av dem och går barfota. jag hittade inte skorna så jag kollar på klockan för att se när bussen går. ser då att den ska gå om några minuter så jag springer till katte för att hinna med den.
Har nu idag hämtat mitt pass, kortet är kvar i men nån har tagit pengarna, eller, så va det pengarna som hanna hittade igår kom jag på. skorna är hemma hos hanna, men vantarna är nog borta. mina finfin vantar som jag fick av mormor i julklapp :(
idag va jag och fikade i stan med emma. de va myysss. hmm har inte mått så bra idag hehe skyll sig själv. konstigt nog vill jag ut ikväll igen, jag blev inte av med all min energi igår.
hade tänkt lägga upp nån bild men sitter vid pappas data och här har jag inga.

tar från emmas fb ist :P
   image62
Emma och jag.


   image63

hahaha O M G jag bara måste ha med denna. delar av min klass. behöver inte säga så mer, bilden i sig själv säger ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0