LOVISA TAGEN AV POLISEN

haha nääeee inte riktigt. Kommer inte hända, hehe inte än iaf
ähh dom skällde ut mig för att jag åkte på en sån tidningsvagn vid donken. eller skällde o skällde dom tvärbromsade in, rullade ned rutan o frågade vad jag höll på med. och jag alkoholet själv viskade att vi bara skojade. föressten, SARAH de va din idé  :p så sa dom till mig att GENAST köra in den till väggen på trottoaren. jo lycka till med det med min usla balans o lund jävla kullersten, så där stod jag o ryckte i den tunga jävla grejen

Emma, vettu va jag kom på nu. EMMA! ÖPPNA! GENAST!!!!! yeaah määänn de e minnen



image262

wOOOOooooo kolla denna sån sexyyy blick hahah hon är ganska lik mig faktiskt :P
förlåt M den är jättefin och jag bara råkade snoka bland dina bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0