JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGSTE

eller nästan iallfall :P
Jag har sprungit mig trött på att leta efter Too Faced Lipinjection Supersize! :P Det finns ingenstans här! Kollat i både Malmö och Lund. Så bestämde jag mig för att köpa det på internet. Så kollar jag först inne på eleven. Sen tänker jag att hmm, jag går in på deras hemsida så kanske man kan se deras återfösäljare. Så bläddrar jag i listan och då kommer Sephora upp! Och den affären finns i Prag på huvudgatan vad den nu heter. Så då kan jag köpa det där! Åhhhhhh ÖVERLYCKLIG! Eftersom att jag inte ska växla pengar själv så kan jag nog få det av pappa hehe.  wooohoo Dagens bästa! Nu ska jag gå ut i trädgården och äta glass! :D

image275image274<3

Kommentarer
Postat av: Carso

ska du få negeläppar nu lovis? vad underbart :D

2008-04-20 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0