halloj

Sitter just nu och lyssnar på justins o madonnas låt. Den är faktiskt bra men utan justin hade jag hatat den. Jag gillar inte madonna.

igår var jag, sandra och sarah ute. Fy fan i helvete rent ut sagt vad folk är tråkiga i lund. Ingen va ute, verkligen INGEN!!!!! helt jävla tomt var det. Dom enda som va ute va han den sliskiga gamlingen, sen den andra gamlingen vad kallar vi honom, bob, kurt-lennart. Haaaha i detta fallet gäller inte "kärt barn har många namn"...

Vad hände denna helgen??? Den ha varit jäävligt märklig. Metalspelning på Hemgården. Hemgården av alla ställen, jag passar inte in där. Tur att jag inte klädde mig i vanlig partyutstyrsel. Sen kulturen. Kul men tyvärr det skabbigaste jävla stället någonsin. Sagge, spya, ja fan allt! Förtjänar nog att kallas för "Kuken" nu.
Ajj jag sitter med datorn i knät det bränner som f a n på benen.

Sveriges tio rikaste står det på Kvällspostens framida. Jag bläddrar fram till sidan och läser namnen på dessa.
Inga av namnen känner jag igen. Då menar jag att inga av namnen är kända på stureplans hemsida. Ingen på "veckans mäktigaste", "veckans innelista", "stureplans tio snyggaste"...blabla..
För vissa är det en jävla tur att de har kontakter för pengar har de inte haha. De som är fattigast är de som är mest kamera o mediakåta. De vill synas överallt, vill att alla ska veta vem de är. Hahah säger jag som varit på miloos startsida ett antal gånger..
Jag undrar om folk lade hela sin lön på att köpa champagne och sedan ge bort det till tjejer som heter bim, carro, sandra, emma och Lovisa. Isånnafall Tack !!! :D, jag har aldrig haft så kul för så lite pengar som när vi var där vecka nio. lööv på den helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0