This is the year!

..Eller kanske inte. Jag hoppas att 2008 kommer bli ett bra år. Det kan ju inte bli sämre än detta iallafall :P.

Jag har nu tänkt citera mig själv om mig och min föredetta:

Men asså, han va ju som en glasspinne och jag va som en....  magnum!
Egenligen inte en korrekt beskrivning av oss två kroppsmässigt, men om man ska överdriva så jo.

Imorgon ska jag hälsa på Sarah i Sösdala. Skulle egenligen på lusse men vi pallar inte länge, eftersom att vi skulle bli tvungna att ta taxi hem för 400 spänn.

Alexandra har hittat ett fint halsband på internet, en sliverring där man kan gravera in text. Väldigt fint. Skulle kanske kunna passa som present till Sarah?
I vilket fall som helst så måste jag ut och leta present till henne i veckan. Har lite olika funderingar, jag vet ju vad hon gillar, men det är ändå ganska svårt.



Snälla, kan inte morgondagen bli en bättre dag? Det är vad jag önskar mig....för jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter..... nä jag bara skojar. Men det skulle vara skönt med en bekymmersfri dag nån gång!

ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0