häng med, det blir ball!

Idag har jag varit sjukt trött!
Torsdag: Liten klassträff med the american-girl, sen vidare ut. Först Mods sen Herkules. Shit när vi kom in på Herkules så var det som att alla killars blickar sögs till oss. Men okej, inte så konstigt :P haha nä men det va väl ganska ball där. HAHA, björn nordmark och anders hallberg va där, ganska dragna var dom men tackolov för att dom vann sin match tidigare på kvällen. så dom ville väl fira segern antar jag!
efterfest i hannas lokal med några äckliga 30-åringar varav en av dem klägde och krälade sig på carro. blää fy fan! stackars carolajn..

Jag och carro gick och la oss kl halv sex och gick upp typ kvart över elva eller nått. Vi gick till Stadium för att byta hennes snowboardskor. Gissa vem som står i kassan??? en av killarna som va med på mods som jag och carro tyckte var snygg. men snyggfaktorn gick ned när han skrattade sitt fula skratt. Han påminde mig faktiskt om Sebbe, inget ont om honom men ändå :P

Idag shopping med Sarah. Sjukt najs, köpte tröja med "IS IT GAY IN HERE OR IS IT JUST ME"  HAHAH !
Vi ska ha dem när christoff och hans kompis kommer på nyår. hihi

Imorgon, COPENHAGEN, The City of Fashion. Där vill jag bo när jag blir lite äldre. Jag verkligen älskar den staden!



Måste citera mig, Hanna och Carro från igår: "Christina, vad har du gjort med min skinkesmörgås?"




från i tisdags:
OMG men jag måste verkligen...Lovisa väldigt full, må jag säga.
Den andra är på mitt ragg :P

ciao, gott nytt sålänge! <3 hoppas att man inte blir allt för skrämd av min bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0