Crazy Mother f.....

Igår va det festis med Emma och Hanna. Först förfest hos hänni med absolut v för 40 spänn var! jaja sjukt najs. + lite snacks, det kan jag aldrig va utan på fredagar hehe! Vi nördade oss med Hannas kamera, där blev många vackra bilder må jag säga!
Sen stack vi till Mods och sen Kulturen. OMMMGGG fast att det va lite folk på kulturen så va det ball. Sjukt blandat folk. Lite okomplicerat strul, om ni utsäktar men det var faktsikt kul. Speciellt att han inte kände igen mig. Sist vi sågs va i slutet av sommaren, lite crazy asså ha ha ha.

Ja, det är sant! Vi testade Lunds isbana och Nej, det funkade inte så bra med skor. Jag kan tyvärr inte betygsätta den, då vi bröt mot reglerna och åkte med skor. Det blir ju knappast samma feeling med skor, you know!!!
Bussen hem kl 02.27, jag är stolt över mig själv att jag kom hem så tidigt.

Dagen efter(idag) så har jag inte gjort speciellt mycket. Min dag började med tv, Bonde söker fru, andra avenyn och nått annat, vad det nu var. Datanördat har jag självklart hunnit med. Träffade Sarah, gick ut med hundarna och köpte godis. Vi kollade på tv. Hon gick hem vid halv elva så jag har haft Lovisa+data-tid ett tag.
Måste snart gå och lägga mig för jag och S ska till stan och göra lite saker imorgon, sen ska vi på hennes kalas klockan 2.

Denna helgen får hittills 5/5 guldstjärnor. Den får ett plus i kanten för att Matilda erkände att det va hon som hade tagit av Strohromen hehe.

Jag avslutar detta inlägg med ett kort och koncist citat från Mysteriet på Greveholm. "Ja, som en räkmacka med marmelad."
Jag förmedlar mitt budskap utan att ordbajsa som Daniel säger.

pusss ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0