Ähh, vi ska ju ut ikväll!

Läxor, läxor, läxor vart jag än går. Jag är så fruktansvärt trött på skolan så jag håller på att dö! Men vad ska jag göra åt saken?  Well, nothing! men skit i det just nu...för nu är det fredag!

Jag ska sammanfatta onsdag och torsdag. I onsdags va jag hemma hos Sarah i Sösdala. Huset var jättefint och mysigt och dom hade fem små kattungar! Klockan nio kom Stina, Johanna och två tjejer till. Vi hade bestämt oss för att inte gå ut men sen ångrade vi oss så vi stack vid tio-tiden.
Omg vad mycket bonnar där va på Björket. Shit! Men det var skönt att dansa av mig iaf.
Efter min första kväll på Björket har jag nu också haft min första terrorist. Jag gav ut mitt nr till en kille för att han sa att han kunde fixa in mig gratis nästa gång. Han ringde tre ggr när jag när vi va påväg hem kl 3. Han skickade två sms vid fyra-tiden, ringde kl 1 igår och skickade ett till sms för att säga att det va han från Björket. Hur jävla mycket stalker kan man va!
Igår var jag bara trött som fan, jag somnade i skolan och var allmänt död.

När jag nu ändå kom in på ämnet stalker så måste jag få det ur mig. Hur kommer det sig att man känner sig som en stalker fast att man egentligen, när man tänker efter, inte är det? Själv är jag inte känslig vad gäller killar som smsar lite och kanske ringer för att fråga om man ska träffas. Killen från B var ju bara omogen och töntig.
Var gå egentligen gränsen att vara "stalker"?
Jag är så orolig för att vara jobbig. Att killen ska tycka att jag e dryg och inte fattar någonting. Men om han svarar på mitt första sms och frågar vilket mitt nummer är så planerar han att skicka fler, enligt mig. Annars hade han ju inte ens svarat från början.
Nu frågar jag mig själv ifall jag ska ta och ringa, eller om jag verkar helt störd ifall jag gör det?

Ja hej det är jag, loviiis analyseraren. Kommer jag någonsin kunna sluta? :P


I mitt horoskop stod det att jag skulle power-shoppa! Tack för den. Jag är så fruktansvärt snål så att jag nästan har satt ett stort lås på plånboken och slängt nyckeln. Jag är rädd för att jag ska bli lika fattig som förra året.
Men så iaf, när jag gick på stan med Emma och Hanna hittade jag ett par sjukt stora örhängen. Blev riktigt sugen men var inte redo för att handla. Jag måste däremot slösa pengar för att inhandla mig ett par silvriga handskar som jag ska ha på nyår. Plus ett par guld och silver-skor från Asos. Ska matcha dem med min underbara leopardklänning! Varje gång jag tänker på den så har den förgyllt min dag!
Därför ska jag ikväll ha denna underbara klänning! Det kommer va första gången jag kommer till Hannas förfest färdigsminkad med partykläder på och inte i väskan :P.
Nu ska jag sova så jag är redo för att festa heeeela natten! :D
ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0